woensdag 10 april 2024

Lekkere bruine piemel in rust......

"Hoi Masto, Wat een voorvocht heb je. Ik heb vanochtend even op je site gekeken. Man, je hebt ontzettend veel. Ik heb zowat helemaal geen voorvocht. Als mijn bruine piemel hard is en dan weer slap wordt, dan heb ik een beetje voorvocht. Mijn scrotum kan ik een heel eind uitrekken. Ik heb vanochtend wat foto's genomen van mijn bruine piemel daar zie je hoe mijn zaadballen hangen zonder harpsluitingen. Het doet geen zeer om zoveel harpsluitingen om mijn balzak te hebben."

Dit zijn heerlijke foto's van Klaas voor Masto om naar te kijken. Dat hier 10! harpsluitingen - zie blog van 26 maart 2024 - om deze balzak hebben gezeten is haast niet voor te stellen. Klaas mag dan weinig of geen voorvocht hebben, maar met 10 harpen je testikels op spanning zetten vindt Masto een veel grotere en geile prestatie! Masto haalt tegenwoordig maar 1 of 2 harpen met moeite, omdat zijn balzak meestal te strak staat van geilheid en dat is ook wat waard......!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten