woensdag 10 januari 2024

Erectie......

"De laatste posts terug bekeken. Ik heb een tijdje niets meer ingezonden, maar ik heb toch nog wel je blog gevolgd. De laatste posts heb ik zopas eens terug bekeken en meteen had ik dat wat op de bovenstaande foto staat ;-) Ik hoop dat je de foto publiceert en er leuke reacties op komen. Ik ga ook eens rondneuzen wat voor lekkers ik je verder nog kan mailen. Enjoy! Groetjes, Jasohn".

Fijn en geil om weer eens wat van Jasohn te mogen zien en lezen. Het is al weer tien jaar geleden (2014) dat hij zich voor het eerst bloot gaf op mijn blog. Daarna volgden door de jaren heen nog vele geile bijdragen van hem! Masto vindt het altijd opwindend en stimulerend om bijdragen van zijn volgers te ontvangen. In deze huidige tijd al helemaal! Genieten van je eigen lijf en dat te delen met gelijkgestemde volgers lijkt wel een taboe te worden. Masto hoopt dan ook met Jasohn mee dat er leuke en opwindende reacties komen. Ben jij V/M of  LHBTIQAPC-er zo'n 'durfal', dan mag je Masto mailen: masto6tig@gmail.com

3 opmerkingen: