woensdag 7 september 2022

Stretchen......

"Masto ik ben nog steeds geil, elke dag moet ik met mijn lul spelen kom niet altijd klaar maar het is heerlijk. Mijn balzakstretchers kan ik ook niet meer missen heerlijk om mijn zak tussen de dijen te voelen. Ik stretch nu sinds 2016 doordat ik toevallig op jouw blog terecht kwam. Ben nu verslaafd aan mijn zak stretchen en aan masturberen maar ik ben je dankbaar. Veel geile groetjes."

Dankjewel Stretcher voor jouw heerlijke foto en mail. Masto vindt het fijn om te horen dat je nog steeds geil bent en er intens van geniet. Wij 'ouwetjes' doen het nog prima en een hoge leeftijd hoeft helemaal geen belemmering te zijn om nog intens te genieten van je lul of kut.......!
Masto (inmiddels alweer 73) masturbeert er dagelijks dan ook nog lustig op los.

3 opmerkingen:

  1. Fijn verhaal. Ik ben ook aan het stretchen. Lekker hoor. Mooie foto

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wanneer bereik je zichtbare resultaten met ballstretchen?

      Verwijderen
  2. Kan iemand iets vertellen over resultaten van Ballstretching. Hoe lang duurt het kordate je resultaat ziet.

    BeantwoordenVerwijderen