woensdag 7 september 2022

Geilvlekken......

"Gistermiddag mezelf laten klaarkomen terwijl ik thuis in de schuur, mijn werkplaats, bezig was. Ik heb daar een lekkere sterke vibrator in een laatje liggen, even opgezocht en ja hij deed het nog, hij trilde nog lekker! Toen, gewoon waar ik stond, hem tegen de gulp van m'n broek gehouden, natuurlijk in de buurt van m'n eikel. Heerlijk voelde ik m'n pik groter en groter worden. Ik probeer dan mezelf, m'n penis en prostaat helemaal te ontspannen, géén pc spieren of zo aan te spannen en mezelf niet op te winden; de opbouw zo langzaam als mogelijk laten gaan, alleen door de vibrator te voelen. Omdat ik dan m'n kleren gewoon aan heb voel ik m'n hele zaakje tot in m'n ballen heerlijk trillen. Je voelt dan al snel allerlei hemelse sensaties, heerlijke jeukerige, lekkere kriebeltjes en genotsgolfjes door je organen trekken. Ik probeer tot het uiterste niets geen spieren aan te spannen of het klaarkomen te bespoedigen, lekker passief het gewoon over me te laten komen. Ik voel de spanning toenemen en het punt van no return naderen.... Uiteindelijk begint het dan te pulseren tussen je benen en verlies je de controle. M'n prostaat voel ik samentrekken en m'n warme zaad door m'n lul spuiten, zo m'n onderbroek in. Toen ik helemaal klaar was heb ik m'n vibrator (een wat kleinere magic wand) weer opgeborgen tot de volgende keer en ben gewoon weer verder gegaan waarmee ik bezig was.
Toen ik 's avonds mezelf uitkleedde, voordat ik het bed indook en een schone onderbroek aantrok, zag ik dat de plek in m'n onderbroek alweer helemaal opgedroogd was.....! Groetjes van Joris."


Wat een opwindende story. Veel dank daarvoor! Iedere keer als Masto dit leest groeit ook zijn lul. Masto is dol op geilvlekken, want dat betekent geilplezier. Vooral vroeger liet Masto het ook vaak in zijn ondergoed lopen. Met name vóór het slapen gaan trok hij zich leeg op z'n buik en deed dan het hemd en onderbroek over zijn zaadlozing heen en viel daarna als een blok in slaap.......!

1 opmerking: