zaterdag 2 oktober 2021

Mijn kutje......

"Hoi Masto, Enkele weken geleden heb ik jouw blog ontdekt en sinds dien bezoek ik 'm regelmatig. Ik vind het mooi om te zien hoe jouw volgers zichzelf zo open laten zien en zo bijdragen aan het genot van alle lezers. Het windt mij erg op. Wat mij wel opviel is dat dit voornamelijk mannelijke lezers zijn. Vrouwen lijken wat dat betreft toch iets preutser te zijn. Dat merk ik ook bij mezelf, maar jouw blog heeft daarin wel een vlammetje aangewakkerd... Na lang twijfelen heb ik dan ook de knoop doorgehakt en stuur ik je (toch wel met enige spanning) twee foto's van mijn kutje. Ze mogen gedeeld worden op de blog mocht je dat willen.
Ik ben wel benieuwd wat jij en de andere lezers ervan vinden en wat jullie eventueel graag nog meer zouden willen zien in de toekomst."


Deze mail en foto kreeg Masto van een recente volgster. Je zult begrijpen dat Masto even verbaast was omdat de vrouwelijke kant helaas weinig van zich laat horen, laat staan haar intieme speelplekje durft te laten zien!
Lees vooral de laatste regel van haar mail. Masto vindt haar kutje heerlijk om naar te kijken en geniet als zij ook van haar kutje geniet. Want je pretplek links laten liggen vindt Masto geen optie. Je hebt die niet alleen om mee te plassen.
Laat jij haar, als volger van mijn blog, eens weten wat jij van haar kutje vindt en wat je nog meer van haar zou willen zien......!

7 opmerkingen:

  1. Wauw, dat is een grote verrassing zeg!! Zo vaak zien we geen kutje op dit blog. Maar die van jouw mag er wezen. Wat we nog meer willen zien in de toekomst? De borsten en de tepels is mooi om te zien. Ook de clitoris die een beetje naar voren gedrukt wordt. Verder is een geheel geopende kut zeer geil om te zien. Dank je wel. Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, eindelijk een vrouw die durft. Complimenten voor je heerlijke foto's. Ik zou dat kutje van jou wel eens willen likken...heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, heel fraai, maar te zeer close up.
    Wat meer lichaam erbij is beter hoewel,... het zou kunnen dat Masto dat eraf geknipt heeft.
    Tieten en kont zou ik graag zien. Dingen die je lekker vast kan pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf dat je ook meedoet !!

    Geniet van je foto's..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Leuk jouw inbreng op deze blog.
    Je hebt een prachtig kutje!
    Groetjes Pinkie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, je ziet er uit om op te vreten...

    Ben benieuwd hoe het je bevalt om je hier zo bloot te geven?!? Kijk je vaak om te zien of er nog reacties zijn? Al een beetje gewend (verslaafd?) aan het idee dat anderen zich opgeilen aan je intiemste delen?

    Is lang geleden, maar misschien moet ik me ook maar weer eens bloot geven... :-)

    Groet, J

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg lekkere foto\s. Fin dat je je zo laat zien. Misschien een plaatje als je net bent klaar gekomen of een met een dildo/vibrator erin. En wat dacht je van een foto met een vinger in je kutje en een in je kontje? Lijkt me erg geil/

    BeantwoordenVerwijderen