dinsdag 31 augustus 2021

Sperma......

"Dag Masto, Hier nog twee foto's van mijn bruine piemel. Ik weet dat je van sperma houdt, vandaar een foto met mijn zaad. Op de eerste foto van mijn piemel, kun je mijn sperma-gaatje goed zien."

Als Masto sperma ziet (ditmaal van Klaas) dan weet hij dat er een intens genot aan vooraf is gegaan! Want zaad halen doe je niet zomaar, of het moet bijvoorbeeld een prostaat-melking zijn. Dan kan het zonder intens genot.
Masto vindt vers warm sperma heerlijk om te proeven. Samen met de geur laat het zijn piemel stijven! Omdat Masto een gevoelsmens is kan de smaak en geur van zaad een spontane lozing bij hem teweegbrengen.....!

1 opmerking:

  1. Mee eens Masto. Weet nog hoe heerlijk mijn jongens-zaad rook en smaakte. Wond op voor een tweede trek-rondje wat prima lukte in de jongensjaren !

    BeantwoordenVerwijderen