dinsdag 17 augustus 2021

Piemel......

"Goedendag Masto. Paar dagen geleden kwam ik toevallig op je site. Ik ben 63 jaar maar ik vind de foto's interessant. Ik dacht laat anderen ook maar van mijn piemel genieten. De laatste twee foto's is zoals ze in mijn broek zitten, ik draag zelden een onderbroek. Meestal is mijn eikel bloot, maar de laatste tijd gaat  mijn voorhuid er steeds overheen. Vandaar twee foto's, een zonder voorhuid en een mét voorhuid. De bovenste foto heb ik 's morgens genomen, daar is mijn piemel half stijf."

Deze drie bovenstaande foto's en mail kreeg Masto van Klaas, een volger van zijn blog. Dat ziet er prima, lees geil, uit! Prachtige laaghangende testikels, forse eikel en mooi geschoren. Lekker geil om naar te kijken tijdens het masturberen. Dat vraagt naar meer......!

De twee onderstaande foto's kreeg Masto een dag later nog van Klaas. Geil om te zien dat geen pretplek gelijk is. Bijzonder geil vindt Masto de linker foto. Hoe Klaas zijn piemel heerlijk rust in het 'hangmatje' van twee zaadproducerende teelballen.....!

1 opmerking: