woensdag 14 april 2021

Nostalgische ruk uit 1968

Hierbij een oude, nog bewaard gebleven rukfilm van de toen 19-jarige Masto uit 1968. In 2015 kwam ik het dubbel-8 filmpje weer eens tegen en heb er met de viewer wat opnames van gemaakt. Het filmen gebeurde in 1968 heimelijk en de 16 mm film (die twee keer door de camera ging) moest worden opgestuurd naar de ontwikkelcentrale van Agfa of Kodak. Daar werd de 16 mm film ontwikkeld, in de lengte doorgesneden en achter elkaar geplakt, zodat je een 8 mm filmpje weer retour gezonden kreeg.
Dan moest je stiekem de ruk-scène's er tussenuit knippen, want die waren privé en alleen voor Masto zelf......
Het geilst waren toen de opnames, want je moest in een zo kort mogelijke ruktijd klaarkomen - het kleurenfilmen kostte in die tijd ongeveer 10 cent per seconde - maar met snel klaarkomen heeft Masto gelukkig, tot op de dag van heden, nog nooit moeite gehad :-)
Masto vindt het geil om zijn toen nog nauwe en jeugdige voorhuid weer eens terug te zien en voelt nu nog hoe intens zijn orgasmes in 1968 aanvoelden.......!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Masto, dat waren nog eens tijden. Ik denk daar ook vaak aan terug. Toen kon ik het edgen hooguit een half uur volhouden, maar dan spoot ik met gemak 1,5 meter voor me uit als ik klaarkwam. Toen waren de orgasmes veel heftiger, maar nu duurt het langer; wat ook fijn is.
    Ik heb ook genoten van de sounding bijdragen. Geil om te zien. Ik doe dit al jaren met de achterkant van penselen. Zie 31 mei 2017. Laat ons nog lang genieten van alle geile experimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja 1968, vond het een fijne tijd..en ik ontmoette mijn eerste "vasten vriendin" Joke, een jaartje ouder dan ik. Ze woonde 12 bij me vandaan, en alle bezoekjes deed ik op mijn Kreidler.

    Gewoon boven liggen neuken met de ouders voor de TV deed je gewoon niet. Haar vader was een caravan freak en dan namen we het waar. En net zoals bij Ben spoot mijn mannelijk zaak ver weg, en was Joke kwam bijna gelijk door mijn schokkende en spuitende lul (na ...het Beffen).

    Genot is er nog soms gestimuleerd door het denken aan dat geile jaar 1968 !

    BeantwoordenVerwijderen