woensdag 14 april 2021

Losschudden......

"Kom ik terug van boodschappen, gaan als eerste schoenen en broek uit. Voordat ik dan m'n 'huisbroek' aantrek schud ik m'n gereedschap los. Ondanks dat ik niet aan ondergoed doe is het spul buitenshuis nogal beperkt in bewegingsvrijheid. Vandaar het losschudden. Ik laat het hier even zien. Groet, Bram."

Knellende kleding heeft Masto ook een hekel aan en loopt, als het enigszins kan, er ook blootjes bij. Alleen heeft Masto niet zoveel los te schudden als Bram's prachtig en opwindend gereedschap......!

2 opmerkingen:

  1. Ik sta 's morgens eerder op dan mijn vrouw en dan is de keuken mijn "geil-plek". Even van de ochtend erectie genieten en dan koffie zetten met als gratis smaakversterker : mijn urine. Mij bedgenote prijst dan de "pittige koffie !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whenever possible I try to clean house while naked, and take a break if I get an erection.

    BeantwoordenVerwijderen