woensdag 31 maart 2021

Zaad- en urinebuisgenot......


"Hoi Masto, Zoals je vanzelf weer gemerkt hebt ben ik vandaag weer in een sessie beland, met een spetterend orgasme tot gevolg 😊 Gelukkig ook op film…, hmmm, wat was dat lekker zeg!!


Op bovenstaande foto heb ik ook de afmetingen van de dilatoren opgegeven, zodat de volgers van je blog kunnen zien wat er mogelijk is. De dilator met knop van 10 mm krijg ik er nog steeds niet in, bij mij is voorlopig maximaal 9 mm mogelijk, maar die schuift er dan wel de volle lengte in. Of deze de prostaat raakt of zelfs in de blaas komt weet ik niet, wel dat het nog steeds een ongelooflijk geile ervaring is. Ook dat je jezelf kunt 'neuken' met een dilator is geweldig, zie video hieronder. Elk ribbeltje voel je en geeft een sensationeel gevoel.

 

Bij de volgende video zie je mij mijn eikel op en top verwennen tot hij zo gloeit dat klaarkomen niet lang meer uitgesteld kan worden.

De volgende video 'Soppen' spreekt voor zich. 😊 Maximale diepte bereikt en het voorvocht zoekt zich toch een weg naar buiten…, dat wordt mooi gebruikt om mijn eikel te masseren en stimuleren.

Ik hoop dat jij en je volgers ervan genieten! Geile groetjes, Joost"

Deze heerlijke video's van Joost spreken stuk voor stuk voor zichzelf! Kijk en geniet mee......! Masto houdt het niet droog en kent het geile gevoel van een urinekatheter naar binnen schuiven door de prostaat heen tot in zijn blaas! Maar deze dikke dilatoren van Joost kan Masto jammer genoeg niet aan :-( Hij heeft een té gevoelige urinebuis en dat geeft vaak een branderig gevoel. Soms ook bij overvloedig glijmiddelgebruik. Maar oefening baart kunst en verschil moet er zijn :-) .......

1 opmerking:

  1. Weer veel geile en opwindende dank Joost voor jouw heerlijke sounds bijdragen.....!

    BeantwoordenVerwijderen