woensdag 29 juli 2020

Schaamhaar scheren......?

"Zoals je ziet ben ik al een tijd niet geschoren. Moet dat nou wel of niet."

Deze vraag kreeg Masto van Bram voorgelegd. Als Masto dit heerlijke plaatje zo ziet zou hij zeggen: "Niets meer aan doen." Voor Masto is dit het perfecte plaatje van Bram's speelplek. Stoer, mannelijk en geil! De verborgen gevoelige eikel in zijn passende voorhuid en de zware zaadproducerende  testikels in zijn laaghangende balzak stimuleren Masto's geilhormonen! De potentie knalt er vanaf......!
Maar misschien heb jij, als volger van mijn blog, een andere mening. Laat het Bram eens weten bij Opmerkingen:

3 opmerkingen:

  1. Ik ben al jaren, volledig, geschoren en ook bij anderen vindt ik dat geil om te zien. Ik zou dus zeggen, neem het scheermes ter hand en maak je pik, ballen en de verdere intieme delen haarloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like it both ways. Shaved gets me horny by that great smooth feel and look. Then I let the hair grow in and enjoy that new feel. Bram's looks great!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan beiden appreciëren : geschoren en niet geschoren. Maar het moet wel netjes zijn. En ook een lijntje of een driehoek of... mag.
    Voor mezelf verkies ik geschoren. Dagelijks onder de douche.

    BeantwoordenVerwijderen