woensdag 22 april 2020

Handsfree zaadlozing......



"Het is weer warm in deze tijd van het jaar. Ik loop de hele dag naakt, binnen en buiten. Zo nu en dan ook eens lekker aftrekken. Om zelf te zien hoe dat eruitziet heb ik een filmpje gemaakt. Zelf vind ik het er goed uitzien en daarom stuur ik het op. Bekijk het of plaats het in je blog, iedereen mag het zien."

Dat ziet er heerlijk uit Bram! Extra geil omdat Masto weet dat klaarkomen zonder je handen te gebruiken een enorme mentale, maar ook een fysieke inspanning van je vraagt......!

2 opmerkingen:

  1. hmmm, wat een mooi gebruind lichaam met lekkere stevige stijve pik zeg… Prachtig om te zien hoe hij schokkend zijn romige zaad uitspuugd. Al die kleine zwemmertjes die de wijde wereld gaan verkennen…

    Geil idee om hier bij te kunnen zijn, mezelf op mijn knieën voor je neer te zetten en al dat lekkers eens te proeven… J.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergeil filmpje Bram met een prachtige lul en een indrukwekkend cumshot.
    Je kan als het helemaal handsfree gaat alleen maar zien als er gefilmd wordt vanaf slap naar zaadlozing. Je gebruikt dan je bekkenbodemspier die afwisselend aanspant en ontspant. Best nog een klus. Dat is me in het verleden een aantal keren gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen