woensdag 29 april 2020

Erectie met strak scrotem......

"Alles wat ik stuur mag gepubliceerd worden. Of het waarde heeft weet ik niet.
Deze blog is over zelfbevrediging, als ik mij niet vergis.
Dat mijn naakte zelf in alles voor eenieder is te zien is erg zelfbevredigend voor mij.
Dat er op gemasturbeerd wordt laat zelfs mijn sappen vloeien.
Dus als de beschrijving van mezelf publicatiewaardig is,  waarom niet?

Ook een paar fotootjes van vanmorgen.
Ik begon net lekker toen bij de achterburen de schilder arriveerde.
Schilders staan op ladders, dus helaas moest ik onderbreken.

Ik heb nog enkele oudere opnames van mezelf waarop ik klaarkom.
Geïnteresseerd??"


Masto vroeg Bram of ik ook tekst - of gedeelten - van zijn mail mocht plaatsen, kreeg ik bovenstaand antwoord. Dat is fijn om te weten, want Masto houdt van privacy en zal nooit zomaar mails die aan Masto gericht zijn (masto6tig@gmail.com) op zijn blog plaatsen en ook nooit doorgeven aan wie dan ook!
Op bovenstaande vraag van Bram zal Masto geen nee zeggen en verheugd zich er nu al op!
Denk dat vele volgers van mijn blog daar in mee kunnen gaan.......!

1 opmerking:

  1. Prachtig lijf, prachtige lul en ballen. Bram je staat in mijn top-10 "mooie mannen " !!

    BeantwoordenVerwijderen