dinsdag 14 januari 2020

Strakke balzak......

Hier zit Masto met superstrak scrotum op zijn 'hobbyplek'. Zijn bureaustoel dragen onuitwisbare sporen van overtollig 'pret'vochtverlies. Keer, na keer, na keer........! Het spreekwoord 'Waar gehakt wordt vallen spaanders!' is hier beslist van toepassing. Masto is zeer gesteld op hygiëne, maar op zijn 'masturbatieplek' moeten sporen te zien zijn van het opperste genot die zijn penis hem te bieden heeft.....!
Heb jij (vrouw/man) ook zo'n heerlijk sporendragend masturbatieplekje? Waar vagina- of penis-sappen duidelijk aanwezig zijn? Laat het Masto eens weten of zien: masto6tig@gmail.com
Bij vrouwen zal het vocht veelal verdwijnen in hun slip. Zo ook bij mannen, maar soms is het een ander verhaal. Tissue en keukenrol zijn niet altijd bij de hand, dus waar laat men dan hun vrijkomend genotssap?
Bij Masto verdween het vroeger in zijn ondergoed voor het slapen gaan, zoals hij hier op zijn blog al eens heeft omschreven. Of onder een tapijttegel. Ook de bladzijden van een oud seksboekje was een uitstekende opvangplaats. Het genot zat voor altijd verlijmd......!

Waar laat jij je pretvocht?

2 opmerkingen:

  1. Waar ik mijn vocht laat??
    Dat verschilt, soms spuit ik het op de vloer, en als ik onderuit gezakt op de bank zit dan laat ik het zaad over mijn pik stromen om mezelf daarmee verder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Like George, I like sperm on my penis as a lube. That's why it is fun sometimes to masturbate with another guy. It makes me very horny and happy to watch him ejaculate on my penis and balls.

    BeantwoordenVerwijderen