zaterdag 2 november 2019

Plasseks.....?

Voor Masto is dit ook seks en dan met plas. Het geeft hem een warm en behaaglijk geil gevoel tijdens het drinken van zijn eigengemaakte chocomelk 'speciaal'. Ook het maken ervan erotiseert hem......
Het is in een wip gemaakt. Een zakje kant en klare cacaopoeder in een beker (cacaopoeder met suiker is ook prima) en vervolgens je eigen plas er bij laten lopen tot er een mooi stevig papje ontstaat. Dan afvullen met kokend water of hete melk en het genieten kan beginnen......!
Ook sperma kan er uitstekend bij, maar jammer genoeg blijft niet iedereen de heerlijk jeukende opwinding in zijn lijf voelen na een orgasme. En Masto al helemaal niet.

Opmerking: Masto beoordeelt de sterkte van zijn plas, net als bij koffie,  van 1 tot 10. Eén is heel slap en is helder van kleur en tien heel sterk en donkergeel van kleur. Het hangt van het gerecht of drank af aan welk nummer hij de voorkeur geeft. Wil hij de sterkte 10 (meestal bij het braden van vlees) dan moet hij dat bewust plannen door vooraf een dag niet of nauwelijks te drinken! Maar dit zal van persoon tot persoon verschillen........

Wat is jouw ervaring met plasseks? masto6tig@gmail.com

2 opmerkingen:

  1. De uit mijn eikel spuitende urine heeft me altijd een geil gevoel gegeven. 's Morgens ga ik het eerst uit bed en bereid dan "koffie - speciaal. Koffie in filter, even kort in het filter urineren ( 100 CC ?)
    Dan filter op apparaat en water toevoegen. Mijn vrouw prijst altijd de "fijne smaak"van mijn koffie. Als ik weet dat er dames visite komt maak ik deze drank ook.
    Wat leren we : zowel voorvocht, sperma, urine en opwindingsvocht van de vrouw zijn bruikbaar om dranken en voedsel mee op goede smaak te brengen !

    Opmerking: dames urine smaakt beslist anders dan die van de man. Ik prefereer de mannelijke variant

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Opwindend om te lezen dat er nog meer mensen zijn waarbij plas en het plassen onder de categorie seks vallen.
      Er openhartig melding van durven te maken (dankjewel Dutchy!) zodat plasseksliefhebbers en -sters (bijvoorbeeld Patricia) zich er aan kunnen optrekken en zich er niet voor hoeven te schamen!

      Opmerking: Masto beoordeelt de sterkte van zijn plas, net als bij koffie, van 1 tot 10. Één is heel slap en is lichtgeel van kleur en tien heel sterk en donkergeel van kleur.
      Het hangt van het gerecht of drank af
      welke nummer de voorkeur heeft......

      Verwijderen