donderdag 17 oktober 2019

Mijn geringde vriendje......

Het gaat Masto's vriendje nog steeds goed af met zijn onafscheidelijke RVS-ring met een dikte van 4 mm en een binnendoorsnede van 26 mm heeft. Op de plaats waar overdag de ring zit meet Masto's penis in slappe toestand (zie foto) zo'n 36 mm in doorsnee. Hierdoor blijft de ring dus goed op z'n plaats zitten en voelt heerlijk aan. Bij een erectie mét ring kan de dikte tot ongeveer 48 à 50 mm oplopen. Dat is een ongekend lekker gevoel. Zweven op het randje van bijna klaarkomen! Het is dan goed opletten om de keihard opgezwollen penis en dito eikel in bedwang te houden om niet vroegtijdig klaar te komen! Tevens is het een geile uitdaging om in die opgezwollen toestand langzaam de voorhuid terug te trekken en het vel over de ring heen te schuiven. Zie ook mijn blog van woensdag 25 september 2019......

1 opmerking:

  1. Bij aftrekken hoeft mijn lul niet keihard te zijn ( is wel lekker natuurlijk), maar bij neuken met mijn vrouw wekt een hardere erectie meer stimulatie bij haar op.

    Bij de clitoris kan men geen ringetje aanbrengen. Ik duw soms een wattenstaafje onder haar clit om de opzwelling te bevorderen. Haar orgasme komt dan sneller ..

    BeantwoordenVerwijderen