zaterdag 3 augustus 2019

Nachtelijke erectie......

Masto krijgt iedere nacht meerder erecties. Van sommige keiharde wordt hij wel eens wakker, maar is vaak van korte duur en kan er dan geen foto van maken. Ditmaal is het wel gelukt. De RVS-ring zorgt voor extra prikkels in z'n eikel. Overdag schuift Masto de ring verderop om z'n slappe penis tot net over het dikkere gedeelte (zie foto's onder). Door het vele masturberen vanaf zijn tiende - dat moet meer dan 22.000 keer gebeurd zijn! - is zijn penis geen 'showmodel' meer, krom en ongelijkmatig dik. Maar gelukkig geeft hij Masto, die zeventig jaar is, al zestig jaar lang het allerlekkerste gevoel die het hem geven kan......!
 

8 opmerkingen:

  1. Heerlijke oudere ervaren pikken. De mijne verwend met al 63 jaar (eerste orgasme met 11). Elke dag is er wel "handcontact" met mijn geile vriendje. Soms halve erectie, soms keihard.......heerlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi verwoord Dutchy! Dat zouden meer mannen moeten doen...... en vrouwen natuurlijk ook met hun heerlijk grotje......!

      Verwijderen
  2. Hij kan dan misschien geen 'showmodel" zijn maar hij ziet er nog hartstikke goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank-je-wel Pinkie voor jouw reactie! Altijd weer stimulerend en geil prikkelend in mijn onderbuik. Het doet mijn lul goed......!

      Verwijderen
  3. Nog even dit: 22000 zaadlozingen maal 3 ml is 66 liter sperma! Dat zijn bijna 7 grote emmers vol! Dat is toch zeer indrukwekkend.
    Ik was wat later en had m'n eerste orgasme toen ik 14 of 15 was dus ik moet nog extra aan de bak om dit record van Masto te evenaren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach alles is betrekkelijk Pinkie. Maar goed dat we het aantal zaadcellen niet gaan tellen. Op welk gigantisch getal zouden we dan uitkomen...... :-)

      Verwijderen
  4. Een heerlijke geile lul en een mooie zak, en dat met zo’n ring is voor mij een showmodel.

    BeantwoordenVerwijderen