dinsdag 16 juli 2019

Eikelring......

"Nu even alleen en in de gelegenheid om een paar foto's te maken van mijn nieuwe speeltje. Het is niet echt een speeltje, want hij zit de hele dag gewoon verborgen achter mijn eikelrand en mijn voorhuid is gewoon naar voren. Maar als ik door de kleren heen mijn 'multitool' er tegen aan laat trillen, wordt het wel erg geil; hij laat de hele eikel dan meer bewegen als zonder dat ringetje. Met het edgen moet ik nu beter opletten; ik kom nu sneller klaar. Groeten, Ben."

Masto kreeg deze mail en foto's van Ben. Hierop is mooi te zien hoe lekker strak de open ring met balletjes om Ben's eikel zit. Ook is mooi te zien hoe de open ring het gevoelige toompje vrijlaat. Maar de metalen balletjes geven op die gevoelige plek net iets extra geile druk!
Masto ziet bij hemzelf zo'n eikelring ook wel zitten! Hij zal Ben eens vragen naar de doorsnede.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten