vrijdag 9 november 2018

Liefde voor de penis of vagina......

Waarom houden de meeste mannen zo van hun penis? Masto kan alleen voor zichzelf spreken maar  hoopt dat er vele reacties zullen komen (met of zonder foto) van zijn volgers.
Laat Masto eens weten waarom jij, als volger van zijn blog, zo van jouw penis geniet. En natuurlijk mogen ook vrouwen vertellen waarom zij van hun vagina houden......!
Stuur je reactie naar masto6tig@gmail.com en je krijgt gegarandeerd een reactie van Masto terug.

Masto's waarom volgt hier:

Vanaf z'n vijfde zat Masto al met zijn plasser te spelen en misschien ook wel eerder. We woonden (mijn ouders en ik) heel erg vrij in de natuur zonder directe buren. Dus moest ik mij heel vaak alleen vermaken. Plassen deed ik altijd in de buitenlucht en soms ook poepen. Ik vond dat altijd heel erg spannend, maar had geen notie waarom mijn piemel daarvan wel eens stijf werd. Dat kwam pas later door mijn oudere neef toen ik tien was. Maar dat heb ik hiernaast al verteld.
Vanaf dat moment ontdekte ik het lijfelijke genot van mijn plasser en balletjes! Hoe intens lekker het is om jezelf te bevredigen. Ook bij verdriet of ander leed is mijn penis met aanhang mijn allerbeste vriend. Die mij begrijpt en het leed verzacht door mij een heerlijk behaaglijk en warm gevoel te geven! Je eigen pretplek is een kostbaar bezit.......!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten