woensdag 3 oktober 2018

Creampie-pussy......

"Hallo Masto, zoals op de site in de de comments al te lezen was heb ik een paar creampie-foto's van S gekregen. Voor mij is een dergelijke foto altijd het ultieme bewijs van geiligheid van zowel man als vrouw. Ik kijk er dan ook regelmatig naar tijdens het masturberen. Het uit dat prachtige poesje vloeiende zaad… 😊
De creampies zijn zowel van haar eigen mannetje (direct na de daad genomen) als 1 met mijn eigen zaad, 12 uur na de daad genomen (met de lange slierten). S staat er zowel geschoren als ongeschoren op, wat verraad dat er een behoorlijke tijd tussen heeft gezeten. Van mij had dat niet gehoeven; in mijn fantasie stel ik me voor hoe ik haar eerst uitgebreid schoon zou likken voordat ik mijn eigen zaad in haar zou storten. Zoals op de foto's te zien heeft haar mannetje niet te klagen over zijn zaadproductie, maar een keertje extra slikken zou ik daar graag voor over hebben.
S en ik zien de foto's en eventuele quotes graag verschijnen op je site! Groet, J"


Masto kan zich helemaal vinden in bovenstaande mail en foto's van S. die J. mij gestuurd heeft! Het is enorm geil en opwindend om een volgespoten kutje met heerlijk warm zaad, vermengd met kutvocht, te mogen leegzuigen en schoonlikken. Masto heeft het zelf ook ooit mogen meemaken. In de 'vrije' jaren '60 en '70 hadden we een huisvriend die aan het eind van de avond, vlak voor hij weer naar huis ging, zijn opgehouden zaad in het kutje van Masto's vrouw mocht pompen. Na zijn klaarkomen vertrok hij weer naar huis en Masto ging zich dan laven aan de overvloedige warme- en geurende lust-sappen die rijkelijk uit het kutje van zijn vrouw stroomde. Meestal volgde er dan een 'no hands' orgasme bij Masto.......! Word er, na al die jaren, nog steeds opgewonden van........

2 opmerkingen:

  1. Lekker zo'n kutje vol mannen-nectar af te mogen likken.......en wie weet daarna zelf het tekort mogen aanvullen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, heel lekker... Zou er ook wel eens overheen willen spuiten :-)

    BeantwoordenVerwijderen