woensdag 2 mei 2018

Strakke 'blauwe ballen'......

Een enkele keer heeft Masto last van pijnlijke 'blauwe ballen', maar meestal blijft het bij een lekkere strakke balzak zoals op de foto hierboven. Bij kou, maar ook als Masto lekker geil begint te worden trekt de balzak zich samen en is het net een wasbord uit vroegere jaren. Het is een lekker en opwindend gevoel en beslist niet pijnlijk.
Anders wordt het als Masto langdurig (minstens een halve tot wel een dag) in een opgewonden en geile omgeving verkeerd. Zoals bijvoorbeeld op het naaktstrand. Lekker met de ballen in de zon en dan weer in het koele zilte zeewater. Mede door de erotische omgeving van blote mensen die af en toe in de duinen verdwijnen, de zwoele zeebries die om zijn balzak waait en de opkomende en afzakkende erecties, maakt dat Masto zijn lozingsdrang steeds weer moet onderdrukken. Met als gevolg pijnlijke 'blauwe ballen' na het strandbezoek. Dan blijft er maar één optie over voor Masto: zich laten aftrekken door zijn vriendin......

Wat zegt bijvoorbeeld WikipediA hierover:

Epididymale hypertensie, informeel ook wel 'blauwe ballen' genoemd, is een pijnlijk symptoom dat wordt veroorzaakt door het tijdelijk vernauwd raken van de bloedvaten in het gebied rond de testikels en de prostaat.

Oorzaak
De oorzaak is de verhoogde bloeddruk in de genitaliën die de erectie en het opzwellen van de testikels veroorzaakt. De gezwollen bloedvaten zijn blauw van kleur, vandaar de uitdrukking "blauwe ballen". De krampen in de gladde spiercellen van de bijballen en de zaadleiders zijn de eigenlijke reden voor de pijn. Na de ejaculatie herstelt de normale bloeddoorstoming zich vrij snel en verdwijnen de onaangename sensaties.


Behandeling
De makkelijkste manier om van de pijn af te komen is door een ejaculatie, normaal gesproken door het uitvoeren van een seksuele handeling; dit activeert het parasympathisch zenuwstelsel weer en verhoogt de bloedtoevoer naar het geslachtsdeel waardoor de opgehoopte vloeistoffen kunnen worden afgevoerd. Ook kan het helpen om zwaar lichamelijke inspanning te leveren, zoals het verplaatsen van een zwaar voorwerp.

4 opmerkingen:

  1. Toen ik met 17 verkering had en op zaterdagavond naar mijn meisje fietste was de erectie er al. Dan ging ik met haar stappen liefst donkere steegjes en dan kussen en knuffelen. Enorm harde erecties. Zo'n stap / knuffel" avond duurde wel 3 uur. Dus ca. 4 uur een stijve. We bevredigden elkaar nog niet. Dan afscheid en naar huis met pijnlijke ballen: snel in bed en aftrekken, denkend aan mijn meisje. Na klaarkomen was de pijn weg en sliep ik heerlijk in met een BEVREDIGD gevoel !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Herkenbaar verhaal Dutchy! Toen ik 16 was kreeg ik ook verkering. Dat was in 1967. Ik masturbeerde al vanaf mijn 10e. Maar voelen aan een echt behaard kutje en de geur ervan was andere koek! Neuken was er toen nog niet bij, maar voelen mocht ik zoveel ik wou. Ook mocht ik de steel van de haarborstel wel eens van achterlangs in haar vagina steken terwijl zij zich vingerde.
      Als ik weer thuis was, begon bij mij een intens rukfeest......! Mijn zaad moést eruit, anders was het niet te harden......

      Verwijderen
  2. Als ik naar het naaktstrand ga ook langdurige erecties. Maar door wat rond te lopen gaat neemt de geile erectie wat af en ontspannen de ballen zich. Dan weer spannend plekje zoeken en genieten van een weer opkomende erectie !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat kan geilheid en erecties toch lekkere dingen zijn voor mannen én vrouwen......!

      Verwijderen