woensdag 7 februari 2018

Masturbeerplezier met dildo......

Rianne heeft mij bovenstaande foto's gestuurd die ik op mijn blog mocht zetten. Dat laat Masto zich natuurlijk geen twee keer zeggen :-)  Haar prachtig geil clitje staat fier vooruit, net als het zeggen wil: "Lik mij, lik mij alstublieft".
De onderste foto is niet helemaal scherp, maar o zo geil. Kunstpenis op de glazen plaat van de tafel gezet en voor de opname het mobieltje er onder. Dan Rianne's heerlijk nat grotje er overheen geschoven en neuken maar tot het orgasme komt. De glazen plaat zorgt er wel voor dat het mobieltje droog blijft bij eventueel vochtverlies........

800ste post

Masto zag dat deze heerlijke intieme foto's van Rianne zijn 800ste post was! Een aanmoediging om door te gaan naar de 1000! Mits Blogger Masto nog zoveel ruimte biedt. Maar ook en misschien nog wel belangrijker, dat zijn volgers hem hierbij willen helpen! Met (h)eerlijke intieme foto's en filmpjes van hun zelf. masto6tig@gmail.com

3 opmerkingen:

  1. wat een mooie geile foto's Rianne. En die kietelaar...... prachtig! klaar om langdurig gelikt en gezogen te worden. Jammer dat de foto op de glasplaat niet zo scherp is geworden, maar desondanks supergeil!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat vrouwen daar ook kunnen van genieten en het ook durven delen met ons ! Top ! Thanks !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi om te zien weer Rianne echt super weer om te zien hoe je je kutje kan laten glimmen met zo'n mooie dikke dildo, Geweldig

    BeantwoordenVerwijderen