woensdag 7 februari 2018

Kleine penis......

"Hallo Masto, Je vroeg in een blog om foto's van kleine piemels. Nu, ik heb er een. Ik vind het toch wel een beetje gênant om hem hier in dit kleine formaat te tonen, want groter wordt hij niet. Ondanks dat ik er veel mee speel. Maar toch kan ik er nog lekker mee klaarkomen hoor! Groeten Peultje."

Deze mail kreeg Masto van Peultje die hier geen onbekende is. Vanaf 2012 staat Peultje al diverse malen op mijn blog te pronken met zijn lekkers! Klein maar fijn en genotvol!
Hij heeft ons al laten genieten van zijn prins Albert piercing en liet ons tevens in opwindende filmpjes zien hoe je er mee plast en zelfs klaarkomt! Ook Peultjes Saline-injectie wordt nog steeds goed bekeken. De bijdrage die hij nu stuurde is voor mij ook weer zeer opwindend! Gênant hoeft Peultje het beslist niet te vinden want de grootte van een piemel is totaal onbelangrijk voor het lekkere geile gevoel die het je geven kan! Ik bewonder hem zeer dat hij zijn genotsplekje niet onberoerd laat en het gebruikt waar het óók voor gemaakt is: seksueel experimenteren en masturberen maar vooral bevredigend genieten!.....

3 opmerkingen:

  1. Nou, de grootte heeft niets met geilheid te maken. Een kleinere spuit net zo goed. Ik denk dat grote en lange lullen moeilijker een harde erectie vast kunnen houden. Wat een lekkere hangzak heb je Peultje! Nu nog een paar ringen er om heen je je kunt zo gaan stretchen.
    Ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je d'er beiden zin in hebt, dan is de afmeting zeker niet doorslaggevend.
    Trouwens, van slap naar erectie komt er verhoudingsgewijs bij een kleine penis meer cm bij dan bij eentje die slap al groot is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Complimenten Peultje dat ziet er heel mooi uit en absoluut niet te klein!

    BeantwoordenVerwijderen