maandag 22 januari 2018

Stretch-resultaat van Ben......

"Hallo Masto, het is rustig op je blog; weinig geile foto's. Ik ben sinds anderhalf jaar behoorlijk aan het stretchen en stuur je hierbij een foto van het resultaat. Hier kan ik wel een halve dag mee rondlopen. Hopelijk krijgen ander bezoekers van je blog hierdoor inspiratie."

Deze reactie met foto kreeg Masto van Ben. Ook een trouwe volger van Masto's blog. Het is inderdaad rustig op mijn blog, maar met de mededeling 'weinig geile foto's' is Masto het niet eens :-) Smaken verschillen natuurlijk, maar alles wat Masto hier plaatst vind hij voor zichzelf super geil!
Zoals ook deze foto van Ben! Zijn dikke geaderde penis met daaronder een balzak met elf! gesloten ringen die het zaad bijna uit zijn testikels persen.......!

Masto hoopt met Ben mee dat er veel inspiratie los komt onder de volgers. En dat menige vrouw of man durft te reageren en ons ook mee willen laten genieten van hun lekkers!
masto6tig@gmail.com is mijn adres en de privacy staat bij Masto hoog in het vaandel......

4 opmerkingen:

  1. Zo ben dat is heel wat werk.
    Knap hoor, zijn dit Gordijnringen of rubberen bal stretchers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    nou, de hoeveelheid werk valt nog wel mee. Het zijn 3 dichte RVS-ringen en 6 aan elkaar gelijmde en 2 losse houten ringen die ik open gezaagd heb. Met een opening van 2 cm kan ik ze zo om de zak draaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is heerlijk, dat strechen > op http://www.ishotmyself.nl/bsbt zie je wat van mij...

    BeantwoordenVerwijderen