woensdag 10 januari 2018

Ontspannen penis......

"Een tijdje terug kreeg ik een mailtje van Masto met daarin: “Waar ik nog wel gebrek aan heb zijn 'gewone' foto's. Zie je nog kans (of durf) om eens zo'n foto te maken. Ik bedoel dus een foto van een zo klein mogelijke ongeërecteerde penis en balzak. Ik word daar altijd super geil van, want die zie je weinig op internet.
Hierbij mijn reactie: Je hebt gelijk, veel te weinig ‘rustige’ momenten worden in beeld gebracht. Ik heb er geen probleem mee om de “ontspannen toestand” te tonen aan gelijkgestemde zielen die dat ook kunnen waarderen. Per slot van rekening is dat de meest voorkomende toestand niet?
Trouwens als ik van kleren wissel, terwijl ik voor de spiegel sta, bekijk ik mezelf ook wel regelmatig terwijl het hele zaakje in..... rust is. Effen vastpakken..... Effen strelen....."


Deze mail met vele foto's kreeg Masto van Jasohn terug op zijn vraag om eens een foto te maken van zijn zo klein en slap mogelijke penis. Zie boven het resultaat van zijn durf. Jasohn is best nog wel fors geschapen. Zijn er nog mannen die dit ook durven? Masto houdt zich aanbevolen! Wie heeft een nóg kleinere slappe piemel dan Jasohn en durft dit te laten zien?
Naar masto6tig@gmail.com mag je je foto opsturen en zal discreet behandeld worden!

1 opmerking:

  1. al een tijdje geleden ontdekte ik de opwindende werking van een slappe penis, al dan niet klein. Zeker in combinatie met een lange, laaghangende balzak kan het er hoogst erotisch uitzien. Op tumblr volg in dan ook een aantal blogs waar slappe pikken, in close-up en scherp gefotografeerd, getoond worden. Dit zijn ze: unckut, naturalprong, luxuriant-foreskin, tantacules, afreakoutdude. Slappe, hangende pikken staan dus volop in de belangstelling!

    BeantwoordenVerwijderen