zaterdag 9 december 2017

Flinke stretchvorderingen......

"Hallo Masto, Ik wil je hier mijn vorderingen laten zien. Ik zit nu op 7 cm. Ik voel mijn ballen nu al heerlijk tussen mijn dijen. Dat is zo’n heerlijk geil gevoel en ik word er zo geil van dat ik elke dag wel even moet trekken.
Ik kom niet steeds klaar, maar dat geef niet, het gevoel is heerlijk. Ik kan je niet genoeg bedanken want het komt allemaal door jouw blog. Met het stretchen ga ik door. Ik ben nu 17 maanden bezig maar het resultaat is er. Lekker geil met mezelf bezig zijn is heerlijk.
Met veel geile groetjes Stretcher."


De zaadproducerende testikels met bijballen in de balzak onder spanning zetten zijn voor veel mannen een heerlijke, extra geil stimulerende belevenis. Sommige mannen kunnen hun balzak behoorlijk stretchen tot behoorlijk wat centimeters! Zoals hier bij Strecher met 7 centimeter! Al is het wel een kwestie van lange adem. Zeventien maand is Stretcher al bezig en het resultaat mag er zijn! Niet iedere man lukt het om dit resultaat van Stretcher te evenaren, Maar voor velen lukt één harpsluiting of ring (zoals Masto) zeer zeker en dat is ook al een heerlijke opwindende en erotische ervaring.......!

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad, heerlijk die ballen die tussen de dijen zwieren. En als je d’er opgewonden van wordt, aarzel niet om ook dat met ons te delen, foto- of filmgewijs. Veel plezier d’er nog mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga zo door Stretcher!! Heerlijk geil gezicht die lange kloten. Ik zit nu op 9 cm tussen zak en stam. Als ik onder de douche vandaan kom, is het heerlijk geil rekken en strekken. Doet het geen pijn die ringen om de ongeschoren zak? Ik vind dat geschoren gemakkelijker schuift en ook veel gevoeliger is. Probeer maar eens.
    Laat ons nog veel rekplezier zien.Veel geilplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi stretcher, mooi hoor. Hoe lang duurt het voordat je resultaat ziet?

    BeantwoordenVerwijderen