zaterdag 16 december 2017

Balzak oprekken......

"Het plezier dat Stretcher beleeft, kan ik best begrijpen. Jaren geleden ben ik ook met ballstretchers begonnen. Met eentje. Ondertussen is er ook een tweede bijgekomen en soms draag ik ze beiden. Enkele foto’s hierbij. Niet alleen tijdens het dragen van de stretchers, maar ook zonder stretchers is het leuk om je ballen tussen je dijen te voelen. Masturberen terwijl je een ballstretcher draagt is trouwens ook een lekkere ervaring. Iedere beweging van je ballen wordt zo 'versterkt'. Groetjes, Jasohn."

Masto hoeft hier eigenlijk niets aan toe te voegen. De zaadproducerende testikels met bijballen in de balzak onder spanning zetten zijn voor veel mannen een heerlijke, extra geil stimulerende belevenis. Sommige mannen kunnen hun balzak behoorlijk stretchen tot behoorlijk wat centimeters! Al is het wel een kwestie van lange adem. Niet iedere man lukt het om dit resultaat van Jasohn te evenaren, Maar voor velen lukt één harpsluiting of ring (zoals Masto) zeer zeker en dat is ook al een heerlijke opwindende en erotische ervaring.......!

6 opmerkingen:

  1. Hallo Jasohn,
    ik vind het fijn dat jij ook zo veel geil plezier beleeft aan het stretchen.
    Lekker he die ballen tussen je dijen voelen.
    Ik ben jarloers op die mannen met 17 cm. om hun zak. Maar wat niet is kan nog komen.Nog veel geil genot groetjes Stretcher.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Supergeil gezicht en gevoel maar in de wintertijd trekt de balzak zicht behoorlijk samen zodat het dan vaak pijnlijk wordt. Maar met een lekkere warme zak is het heerlijk stretchen. 17 cm lijkt me ook iets teveel van het goede. In de sauna rondlopen met een behoorlijke hangzak is ok. Je let dan vanzelf op de blikken van de vrouwen die dat blijkbaar toch graag zien.

      Verwijderen
  2. dat herken ik. Bij mij hangt de boel ook behoorlijk laag, hoewel ik nooit aan stretchen gedaan heb. Een geil gevoel als je je zak voelt slingeren en bewegen. Heb herhaaldelijk meegemaakt dat er in de sauna en op het naaktstrand naar gekeken werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi jblvdgr,
    ga je me nog mailen? Al een hele tijd niets meer van je gehoord.
    Ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wanneer zie resultaat van het stretchen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat duurt wel even! Je moet zoveel mogelijk aan je zak trekken. Bij het douchen, in bed, naar de wc. enz. Als het maar even kan moet je trekken; steeds iets harder. Je kunt er ook ringen omheen doen dan heb je de hele dag "trek" aan je ballen. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen