dinsdag 14 november 2017

Van slap naar forse ejaculatie......

"Goedemorgen Masto. Ik ha je nog wat foto's beloofd en ik ga ze nu naar je toe sturen. Hoop dat je ze top vindt en dat je ze gaat plaatsen op je mooie blog.
1 Een hele kleine pik;
2 Lekker op sterkte en ik ga mezelf geil afrukken voor je blog en alle liefhebbers;
3 Klaargekomen en dikke klodders uit mijn lul gemolken.
Groeten van Piet."


Het is weer heerlijk genieten Piet! Van ruststand naar een keiharde forse pik. Dat je geil was is te zien! Wat een ver-ruk-ke-lij-ke hoeveelheid romig sperma pomp jij uit je pik! Daar lust Masto wel pap van en denk wel meer volgers op mijn blog......!

4 opmerkingen:

  1. Top ! Ook leuk dat je je lul toont in "relaxte" toestand, een beetje broos, breekbaar (alhoewel dat woord misschien vreemd gekozen is ,-) ).
    Een slappe lul geeft mij soms zelf meer zin om aan te raken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi eikel, een echte knots....die wil ik wel pijpen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank voor jullie mooie commentaren. Ik zal zeker meer van me laten zien op het blog van Masto

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Piet. Wat een lekker geile actiefoto's!! Op foto 2 is goed te zien dat je met je hand lekker tegen de ballen zit te beuken. Erg geil en dan ook nog een dikke klodder sperma op weg naar de hand. Ga zo door!!!!
    Geile groet,
    Ben

    BeantwoordenVerwijderen