zaterdag 18 november 2017

Genot met cockring......


"Had ik maar meer tijd voor dergelijke filmpjes! Het filmpje hierbij is al enkele maanden oud, maar toch deel ik het graag met jullie. Een beetje showen, maar ook eens lekker masturberen tot het sperma te voorschijn komt. Ik gebruik wel eens meer een cockring en ik kan dat zeker aanbevelen. Lijkt wel dat er zo iemand extra met je ballen bezig is. ;-)
Enjoy en schrijf gerust een leuke reactie! En zoals uit die tekst blijkt, ik masturbeer nog steeds enorm graag. Maar foto's nemen of filmpjes, lijkt mij leuker om met z'n tweeën te zijn om die te maken... ;-) Groetjes, Jasohn."


Dankjewel Jasohn voor jouw geile opwindende filmpje! Helaas moest ik het comprimeren omdat Masto bij Blogger geen filmpjes kan plaatsen die groter zijn dan 100 Mb. Maar zag, tot zijn schrik, dat het laatste stukje film hierdoor is weggevallen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling want daar staat nu net het allerlekkerste op! Masto kon door tijdgebrek dit niet meer repareren, maar zal dit zo snel mogelijk doen. Want het toetje mag natuurlijk niet ontbreken......!

Inmiddels heeft Masto het filmpje opnieuw gecomprimeerd en het heerlijke toetje van Jasohn staat er nu ook op. Smullen maar.......!

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi Jason, en ik ben blij dat ik je klaarkomende lul kan zie nu.
    Ik vind een filmpje extra geil.
    Ga zo door

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan, Rianne !
    Lijkt wel dat je nog meer wil...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldige film is dit! Prachtig om je pik zo getoond te zien, kaal en van dichtbij. En dan die heerlijke masturbatie, eerst kalm maar dan in volledige overgave. Heerlijk, die schaamteloze, exhibitionistische geilheid met die prachtige kale pik. Een genot!

    BeantwoordenVerwijderen