dinsdag 24 januari 2017

Six-pack-stretchen......

"Hallo Masto,
Ik heb een filmpje naar je opgestuurd. Misschien vind je het wel geil. Het is al een tijdje stil op de blog, maar ik ga door met stretchen en trekken. Een geil mens is een gelukkig mens.
Heel veel geile groetjes, Stretcher."


Bovenstaande foto's zijn screenshots uit het filmpje dat Stretcher mij toestuurde. Zodra Stretcher mij toestemming heeft gegeven voor plaatsing op mijn blog, zal ik dat zeker doen! (Stretcher heeft mij inmiddels toestemming gegeven, zoals is te zien!) Want alleen al kijken naar die heerlijke twee grote testikels in de balzak van Stretcher maakt mij super geil! 'Een geil mens is een gelukkig mens' schrijft Stretcher en daar is Masto het volledig mee eens!

Stretcher heeft gelijk dat het al een tijdje stil op mijn blog is, helaas. Van mijn kant is inmiddels wel duidelijk waarom, maar van mijn volgers weet ik het niet, op enkele geile volgers na dan. Het kan misschien wel aan het weer liggen (te koud) of aan de veranderende seksuele moraal? Masto hoopt dat er toch nog mensen zijn die hem durven te mailen over hun seksuele ervaringen of gebeurtenissen (masto6tig@gmail.com). Dat mag ook als je niet op mijn blog wilt en vermeld dat er dan gerust bij in je mail. Masto gaat heel behoedzaam om met jouw privacy...........!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Stretcher,
    dat bungelt lekker die 3kg. schat ik. Ik vind het ook reuze geil om op die manier te zwaaien met die gewichten. Kun jij ook klaar komen als jij je zo aftrekt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wanneer bereik resultaat met stretchen?

    BeantwoordenVerwijderen