woensdag 11 januari 2017

Prince Albert piercing


"Hallo Masto ik wil via deze weg even reageren op het verhaal en de vraag over de Prince Albert Piercing. Nu draag ik die al enige tijd en het voelt nog steeds heerlijk aan. Ik geniet nog elke dag door het dragen van de piercing in mijn genotsplekje. Tot zover de vraag of het heerlijk is. 
Nu een opmerking voor de vrager: Ik weet niet waar je in Groningen een piercing kan laten zetten maar als je het doet begin dan met een klein ringetje en rek het gaatje wat je dan hebt gekregen steeds verder uit met een grotere ring tot je de gewenste grote hebt gekregen (zie mijn foto's). Je kan het niet in één keer oprekken dus doe het voorzichtig aan. Hou er wel rekening mee dat je lek bent en dat je zittend moet plassen wat het spat alle kanten op. Ik vind dat niet erg. In de vrije natuur is dat geen probleem maar thuis is anders. De verschillende piercing-sieraden kun je bestellen bij www.piercings.nl dit is een betrouwbaar adres.
Zo als je ziet draag ik ook twee balzak-stretchers wat ook weer zo'n heerlijk gevoel bij mij opwekt. Ik hoop hiermee een wat langere balzak te krijgen zodat de ballen lekker naar beneden hangen, maar dat wil nog niet erg lukken. Gaat komen denk ik, volhouden maar.
Masto ik vind je blog lekker geil en als ik hem lees en bekijk zit ik lekker naakt achter de PC met mijn genotsplekje te spelen. Heerlijk toch!!
Nog een gelukkig en geil nieuw jaar en dat er maar veel zaad mag vloeien.
Geile groet van een volger: Peultje."


Deze mail met foto's kreeg Masto van Peultje met een antwoord op de vraag van een volger op Masto's blog van 24 december 2016. Dankjewel hiervoor! Masto is erg verheugd om weer eens jouw Prince Albert piercing te mogen bewonderen na zo'n vier en een half jaar! Het ziet er nog steeds super geil en perfect uit.
Wie weten wil hoe een zaadlozing verloopt met een Prince Albert in geeft Peultje hier een demonstratie op mijn blog:
http://masto60.blogspot.nl/2012/08/zaadlozing-met-piercings-in.html
Ook plassen met een Prince Albert in is voor Peultje geen enkel probleem:
http://masto60.blogspot.nl/2012/08/samen-plassen-met-een-prince-albert.html

Nogmaals mijn dank Peultje voor jouw fantastische en opwindende bijdragen voor mijn blog. Want zien genieten doet genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten