zaterdag 24 september 2016

Masto's 699ste blog......

Op 4 december 2009 plaatste ik mijn eerste blog. 
Nu, op 24 september 2016, mijn 699ste!

Heb bij mijn eerste blog nooit gedacht dat Blogspot zolang zou bestaan. In al die jaren is er veel in de wereld gebeurd en ook bij Masto natuurlijk, zoals je hebt kunnen lezen uit al mijn blogs. Blogs waar ook mijn trouwe volgers fantastisch aan hebben meegewerkt met heerlijke en eerlijke foto's, filmpjes en geile verhalen.
Vanmorgen in bed (zie foto) lag ik weer eens, zoals zovaak, met mijn speelmakker te spelen. Een bezigheid waar Masto maar geen genoeg van kan krijgen en hoop nog lang niet.....
Bedacht toen wie mijn 700ste blog zou gaan invullen. Vond het een mooi rond getal.
Dus aan wie de geile eer om dat te doen. Masto zou het opwindend vinden om jouw inzending als 700ste te plaatsen. Dat hoeft geen super foto/film te zijn van een super lul of super kut. Het gaat er bij Masto om dat men heel veel erotisch plezier beleeft aan zijn of haar lekkers. Ongeacht hoe die er uit zien.
is mijn mailadres waar je jouw lekkers naar toe mag sturen. 
Discretie en geheimhouding door Masto verzekerd, 
want privacy staat voorop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten