zondag 11 september 2016

Geilen met voorvocht......

Deze twee prachtige opwindende foto's kreeg Masto gemaild van een volger van zijn blog en mocht ze hier plaatsen. Wat een geilheid en wat een fantastisch werkende Cowperse klieren! Mag er heel graag naar kijken. Gelukkig werken mijn voorvocht-klieren ook nog prima en geniet er dan intens van. Weet ook dat niet iedere man het fijn vindt om voorvocht te krijgen als hij geil is in verband met de natte vlekken. Maar Masto kan er niet genoeg van krijgen en het smaakt nog eens lekker ook!......
Klik op de foto voor een groter formaat, want dit mag gezien worden!

6 opmerkingen:

  1. Wat een geil gezicht zo'n lange druppel. Daar zou toch menig clitoris mee aangestipt moeten worden om zo een droog kutje toch sappig te krijgen en die dan weer schoonlikken. Supergeil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, wat veel voorvocht. Ik heb dat helaas niet, af en toe een druppeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anoniem,
      Dat is toch ook heerlijk! Kun je net mooi een clit mee insmeren of je eigen eikel. De rest vul je gewoon aan met je eigen spuug. Doet Masto ook heel vaak :-)

      Verwijderen
    2. Is ook heerlijk alleen de man waarmee ik weleens geil heeft ook veel voorvocht en lekkere grote ballen in een hangzak waarmee je lekker kunt spelen tijdens het sabbelen aan zijn eikel waar het voorvocht ook uitstroomt.

      Verwijderen
  3. Masto is wel benieuwd of er nog meer mensen zijn met zoveel voorvocht. En of het een zegen is of juist niet. Laat het mij eens weten via masto6tig@gmail.com Mail gerust, geheimhouding en discretie door mij verzekerd! En een foto van jouw pretplekje erbij zou heel opwindend voor mij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voorvocht is inderdaad mooi. En lekker! Ik weet niet hoe ik die productie kan opvoeren, anders zou ik het zeker doen.

    BeantwoordenVerwijderen