zaterdag 9 januari 2016

Zaadlozing......

Zaterdagmorgen 2 januari 2016 voelde ik dat mijn oude zaad van vorig jaar ververst moest worden. Dat is voor Masto geen enkel probleem. Voor zaadlozen kun je me midden in de nacht wakker maken! Ruim binnen een halve minuut is het eruit en heb je een heerlijk portie warm zaad van me. Maar omdat Masto lekker lang van het klaarkomgevoel wil genieten, gaat er eerst een lekkere en zo lang mogelijke opgeilperiode aan vooraf! Zoals masturberen via mijn toompje, de strakke balzak met testikels lekker opwarmen in de volle hand, de voorhuid ver terugtrekken zodat mijn eikel heerlijk op spanning komt te staan. En dan van dit alles zo nu en dan een foto maken verhoogd ook Masto's geilpret. Zie de foto's hieronder. Geniet lekker met me mee en stuur mij ook eens wat foto's van jouw bevrediging....!

2 opmerkingen: