maandag 4 januari 2016

Pretvocht......

"Hey Masto, Mag ik je om te beginnen alvast een supergeil en zaadovergoten jaar toewensen! Door allerlei omstandigheden super druk. Nou, ja, toch vaak te druk om een filmpje te maken of wat foto’s. Wat niet wil zeggen dat mijn genot-spier niet de nodig aandacht krijgt. Enkele dagen terug toch wat tijd gemaakt om nog eens wat beeldjes op te nemen. Geen ballstretcher of andere hulpjes, gewoon één of ander leuk filmpje en daarin proberen mee te gaan tot het witte goud verscheen. Ik hoop snel weer wat lekkers van jou en andere blogvolgers te zien op je blog.
Groetjes, Jasohn"


Deze mail met film en geile wens kreeg ik van Jasohn. Alsof het in de lucht zit, want Masto heeft zijn zaad ook weer eens laten lopen. Vaak kun je al aan de strakke balzak zien en voelen dat er weer eens geloosd moet worden. Althans dat is bij Masto wel zo. Mijn filmpje zal ik waarschijnlijk morgen plaatsen, zodat we eerst van Jasohn's heerlijke masturbatie kunnen genieten waar uiteindelijk zijn pretvocht zal vloeien.
Hoop dat jij als kijker ook heerlijk opgewonden raakt en ons eveneens mee laat genieten van een lekkere lozing. Ook als vrouw mag je Masto wel eens een heerlijk orgasme laten zien, hij hunkert er erg naar.........

2 opmerkingen:

  1. Zo'n heerlijke trek sessie is een heerlijk begin van het nieuwe jaar. Wens iedereen veel gezondheid en geil genot !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk filmpje van een heerlijke lul!!!Supergeil om te zien dat hij langzaam groter wordt!!! Erg aanstekelijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen