vrijdag 17 oktober 2014

Zaadlozing......

"Hallo Masto, ik heb een filmpje gestuurd misschien heb je het gezien? Hier een foto van mijn lul. Josjos"
Korte mail, maar....... wat een inhoud! Letterlijk en figuurlijk! Dank-je-wel Josjos dat je deze prachtige zaadfabriek niet in je broek verborgen houdt en wij mee mogen genieten van jouw heerlijkheden en met name van het geproduceerde volle romige zaad......! Veel van mijn vrouwelijke en mannelijke volgers zullen straks wederom genieten van jouw filmpje waarin je het halen van jouw vruchtbare romige zaad laat zien!......

3 opmerkingen:

  1. Ha Josjos,
    Deze eerste foto's van jouw fantastische lul en ballen boeien me al meer dan een half jaar steeds opnieuw en bezorgen me de geilste fantasiën. Ik hoop dat je dit leest....
    Zeer geile groet van Fixfox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Josjos,

    Mooi dat je na zo lange tijd even terugkeek...
    Als je benieuwd bent naar mijn fantasie,mail me dan:
    Fix1fox5@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen