vrijdag 3 oktober 2014

Testtikels in balzak op spanning zetten......


"Hallo Masto, hierbij weer wat materiaal, verzameld tijdens een geil solo-avondje... "
Zo begon de mail van J. met een zee aan heerlijke bijlagen die ik ook op mijn blog mocht zetten! Dat is niet tegen dovemansoren gezegd en mijn volgers kunnen dan ook met volle teugen genieten van J's heerlijkheden.
Om te beginnen met dit heerlijke filmpje! Hier zet J. zijn keiharde testikels met bijballen op scherp! De oerbron van intense mannelijkheid en nieuw leven, sperma! Door de strakke veter en tegelijkertijd te masturberen help hij zijn vruchtbare zaad een handje op weg naar de zaadblaasjes.
In één van mijn volgend blog's zal J ons in zijn 'dubbel-tribute' tonen hoeveel zaad hij met dit voorspel geproduceerd heeft.........!

6 opmerkingen:

  1. "Hulpjes" kunnen best leuk zijn, hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekkere dikke ballen.
    ik gebruik een fietsband die ik om me pik heen doe en pomp hem op of ik blaas met een ventilator langs me ballen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anoniem, hoe doe je dat met een fietsband om je pik? Kun je me dat uitleggen? Lijkt met wel geil toe; komt de boel dan lekker onder druk te staan of zo?

      Verwijderen
  3. speel ook vaak met mijn pik.soms met een veter die ik gebruik als een micro touwtjes string etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik bind ook vaak een veter om mijn ballen. Heb je niet alleen een harde pik (hoewel bij mij zeldzaam), maar ook harde ballen. Zalig om die te voelen bewegen bij het masturberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergeil om te zien hoe J. zinj ballen bijna 360 graden rond draait!!!!

    BeantwoordenVerwijderen