woensdag 3 september 2014

Geringd......

"Hallo Masto,  wat heb je toch een geil blog met allemaal mooi foto's van pikken.  Ikvind het ook geil om te edgen maar langer als een week houd ik het niet vol haha.  Ook ben ik gek op harpsluitingen ringen en gewichten aan mijn pik te hangen of aan mijn ballen om deze te omsluiten.  Bij deze stuur ik je een foto als voorbeeld. Groeten."

Deze mail met foto kreeg ik afgelopen week van een 44-jarige ringen-liefhebber.  Masto weet uit eigen ervaring dat het op spanning brengen van penis en balzak je een uiterst geil gevoel kan geven en het masturberen en edgen tot een feest maken. Zelfs neuken met deze kleine harpsluiting om de eikel is mogelijk! Dank voor je foto en maak er gerust nog meer! Ook sperma vindt Masto heerlijk om op te geilen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten