woensdag 3 september 2014

Elkaar intiem verwennen......

"Had al lang niet meer gekeken, nog altijd zeer de moeite waard!!  Ik sluit een filmpje bij van mij en mijn vriendin. En wil je meer, dan hoor ik het wel, heb nog wel wat nieuwe foto's ook. Groet, succes!!  Jengis"
Dit mailtje met heerlijke verwenfilm van 692 seconden genot kreeg ik van Jengis. Wat dacht je van jezelf Jengis, ook nog steeds zeer de moeite waard!! Geil om weer wat van je te mogen zien sinds jouw laatste heerlijke filmpjes en foto's op mijn blog in juli 2010. We genieten nog steeds van die heerlijke behandeling die je die meloen hebt gegeven! Maar ook het halen van jouw lekkere zaad.
Ook nu verras je mij (ons) met deze heerlijke film! Wat een zalig genot spat hiervan af. Zoals jullie elkaar verwennen en hoe jouw vriendin je penis masseert met haar knijpende vagina! Alleen al door het kijken ernaar kan Masto 'handsfree' klaarkomen! Ik kan bijna niet wachten op nog meer lekkers van jou/jullie :-) Masto houdt zich dan ook zeer aanbevolen en weet zeker, mijn volgers ook!......

1 opmerking:

  1. Prachtige geile beelden. Heel natuurlijk. Dat is nog eens lekker neuken. Stel je voor: eerst dagenlang edgen en dat de leuter er eens lekker inhangen. Ik weet uit ervaring dat het heel moeilijk is om dan niet binnen 10 seconden klaar te komen. Telkens een paar keer langzaam op en neer in het natje kutje en zo na een half uur trillend en kreunend klaarkomen.

    BeantwoordenVerwijderen