vrijdag 22 maart 2013

Zaadvochtmelken......

Zo nu en dan heb ik van die geile momenten dat ik behoefte heb aan sperma. Om te proeven, ruiken of als glijmiddel te gebruiken bij het masturberen. Een andere zaadschieter heb ik niet zomaar bij de hand :-) dus is het handig om mijn eigen zaad te gebruiken. Maar hoe kom ik aan mijn eigen zaad zonder klaar te komen? Welnu, dat doe ik op een manier zoals ik op bovenstaande afbeelding heb omschreven. Ik duw een vibrator door mijn anus naar binnen en probeer mijn zaadblaasjes te vinden. Deze liggen achter mijn blaas en vlak boven de prostaat. Ik hoeft dus helemaal niet zo diep naar binnen. Iemand met een beetje lange duim of vingers kan het ook zonder vibrator proberen. Omdat geen mens gelijk is lukt het niet iedereen om op deze manier zaadvocht te lozen zonder orgasme. Het meeste succes heb ik altijd na een paar uur masturberen. Vele uren op het randje zitten van klaarkomen.
Of het mij vandaag nog gaat lukken weet ik niet, maar dat zal blijken. Ik ga er een filmpje van maken die ik te zijner tijd hier zal plaatsen. Heb er al een uur masturberen op zitten en heb nog twee uur te gaan. Ben beregeil en het voorvocht vloeit ook al. Dus daar zal het niet aan liggen......

Ben je nieuwsgierig en geil hoe dit werkt? Bekijk dan eens dit geile filmpje van ook een liefhebber:
http://www.eroprofile.com/m/videos/view/Prostate-cum-art
Zoveel zaadvocht als hij uit zijn zaadblaasjes kan halen zal mij niet lukken (als het mij al lukt). Maar het is voor mij wel een erg geil en stimulerend gezicht! Aan het eind van zijn "melken" masturbeert hij zich met de hand naar een orgasme. Wat ik dus niet zal doen, want ik ga eerst heerlijk met mijn uitgedrukte zaad experimenteren :-)

1 opmerking:

  1. Hoi Masto, Bedankt voor de link met het supergeile filmpje. Heel indrukwekkend. Ik vond op google dat sperma voor 80% bestaat uit de productie van de zaadblaasjes, voor ca 20% uit de prostaat en voor nog geen procent uit de zaadbal.Dus als je veel of weinig produceerd heeft dat alles te maken met de conditie van je zaadblaasjes!

    BeantwoordenVerwijderen