vrijdag 15 maart 2013

Bloot......

Deze foto en onderstaande mail kreeg ik van Marc. Het is erg stimulerend en opwindend voor mij om zulke mails te mogen ontvangen! Lees mee:

"Dag Masto60,
Door een van je volgers werd ik attent gemaakt op je blog over masturbatie. En ik moet zeggen dat hij me daar een groot plezier mee gedaan heeft. Compliment voor je goede artikelen met uitleg en verhelderende foto's. Het is een genot om dit alles te lezen en te bekijken, uiteraard ook mede dankzij de bijdragen van de anderen die ons deelgenoot maken van hun inspanningen om zaad te produceren. Veel daarvan is herkenbaar omdat ik zelf ook frequent masturbeer en ook interesse heb in hulpmiddelen en gereedschappen rondom en in de penis. Daarbij is het plezierig dit alles ook met anderen te delen in woord en beeld. Ik ga je blog zeker verder volgen en hoop daar binnen niet al te lange tijd ook een bijdrage aan te kunnen leveren. Voor dit moment een buitenopname van mijn penis en scrotum alvast hierbij.
Groet, Marc."


Dank dat we je intieme genotsplek mogen bekijken en van je fijne mail! We willen natuur allemaal heel graag de opwinding met je delen. En zo te zien op de foto heb je al veel genot beleefd aan jouw penis en lekkere volle balzak met forse testikels! We wachten met genotvolle geilheid op je volgende bijdrage.......

1 opmerking:

  1. Dag Marc,
    het is alweer bijna 4 jaar geleden dat je iets schreef op masto60 blog. Je hebt ons een bijdrage toegezegd en eerlijk gezegd ben ik heel benieuwd. Misschien heb je wel gereageerd als anoniem. Als je zo op het blog kijkt, zie je dat steeds meer mannen hun penis en balzak helemaal kaal scheren. Ik kan je verzekeren dat alles daardoor veel gevoeliger wordt.
    Ik hoop dat we wat meer te zien krijgen dan de buitenopname van maart 2013.
    Een geile groet,
    Ben.

    BeantwoordenVerwijderen