zaterdag 23 februari 2013

Zaadlozing......

Op de bovenste collage zie je vier screenshots uit het filmpje van mijn zaadlozing. Op de foto onder het filmpje zie je een opname na afloop bij kunstlicht. De onderste close-up-foto is gemaakt met flits.
Het moest er weer eens van komen. Na een uurtje gemasturbeerd te hebben met veel vrijkomend voorvocht (als je goed kijkt zie je het nog opgedroogde vocht zitten) snakte mijn zaad om te lozen. Je ziet op het filmpje dat ik er weinig moeite voor hoefde te doen. Dit is tevens de reden dat ik bijna nooit neuken kan. Voelt mijn eikel een warm holletje dan is het al spuiten geblazen.......en daalt mijn geilheid tot nul......

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heerloijk uit: dikke klodders gulzig zaad. En ook geil om het zo te zien: rustig naar buiten komend, en geen meters weg. Zo kan ik het volgen.

    Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer verschrikkelijk geil uit Masto!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat het er geil uitzag, dank je Pinkie.
      Maar het wás ook erg lekker en geil! Op naar een volgende lozing. Ben er al weer klaar voor, maar ik wacht nog even want met volle zaadblaasjes is het lekkerder masturberen :-)

      Heerlijke zelfbevredigende groet van Masto

      Verwijderen