woensdag 27 februari 2013

Oproep van Pinkie......

Van de week kreeg ik weer eens een mail van Pinkie met onder andere de volgende tekst:
"Hoi Masto, Ik zou je nog een keer een fotootje voor die supergeile blog van je sturen! Omdat ik maar "een kleintje" (zo tussen 12 en 13 cm) heb moet ik me altijd over een zekere schroom heenzetten. Maar het is vorig jaar (13 juni 2012) met het fimpje ook gelukt! Als ik zo door je blog ga kom ik, afgezien van een paar uitzonderingen, toch voornamelijk de grotere "jongens" tegen! Misschien dat dit fotootje anderen met een kleintje kunnen overhalen om ook eens een keer een fotootje in te sturen! Geile groetjes: Pinkie."
Dank voor jouw mail en foto's Pinkie, ze mogen gezien worden! Erg fijn dat je je over je schroom hebt kunnen heenzetten. Met het formaat valt het wel mee, want ik kon ze met moeite in het kader houden...... Hoop dat er meer mannen en jongens met een 'kleine' piemel zullen reageren en een foto sturen. Mijn mailadres is: masto6tig@gmail.com Maar op mijn blog gaat het niet om formaten maar om het pure genot en plezier die men beleefd met zijn of haar plasser! Dus foto's van een opwindende vagina zijn ook van harte welkom!.......

5 opmerkingen:

  1. IK snap precies wat je bedoelt Pinkie. Heb ook een kleintje, lengte nu in erectie ca 12 cm en slap 5 cm of minder. Ik heb nog steeds een minderwaardigheidscomplex, ben nu 60+ en zal nooit een foto op internet zetten. Sinds m'n pubertijd ben ik al bezig met m'n lengte(opmeten), heb pillen geslikt en ben bezig geweest met een vacuümpomp.Zonder resultaat, integendeel m,n lengte in erectie is nu minder dan toen ik 40 was. Herken je dat????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anoniem, Heel jammer van je minderwaardigheidscomplex want dat is beslist niet nodig. Het gaat niet om lengten of dikten. Het gaat om jouw persoonlijke geilplezier! Het ultieme masturbatiegenot die je penis je lijf kan geven, al is hij nog zo klein! Als ik jouw opmerking lees is jouw penis ongeveer net zo groot als de mijne. Geniet er van zolang het nu nog kan! Verwen jezelf met veel genot! Er is niemand die je tegenhoud. En ik hoop dat je mij ooit nog eens een foto van jouw pretplekje durft te sturen: masto6tig@gmail.com
      Ook Masto houdt van hele kleine! Want beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert! Al heb ik het grootste begrip voor jouw probleem!

      Verwijderen
  2. Lieve Anoniem. Ik ben al 40 jaar nudist en heb heel wat gezien, en zeker bij de 60+ generatie zie ik veel 11 - 14 cm. Met 12 ben je een "normaal geschapen man." Geniet van je lijf en je penis en vooral van het heerlijke gevoel dat we "geil zijn" noemen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. slap is mijn pik net 5 cm of minder en stijf hooguit 10. Heb vroeger met neuken nooit klachten of problemen gehad, maar ben sinds meer dan 10 jaar impotent en masturbeer alleen nog. Wel frequent, maar kom hoogstens 2x per maand klaar.
    Ben ook al lang nudist en heb al heel wat kleine pikken gezien. Laat mezelf ook graag zien en als het kan masturbeer ik openlijk. Komen altijd mannen op af die meedoen.
    Geniet van je pik ongeacht de grootte; waarom zou je je het genot laten ontnemen door een niet-bestaande norm?
    Arno, 72.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anoniem, Zag nu pas je reactie! Ik herken dat wat je schreef. Ik heb ook met een vacuumpomp gewerkt in de hoop dat ie groter werd maar het eindresultaat was dat ik een cm in erectie kwijt was! Ik hoop dat je toch kan proberen je lengte te accepteren(probeer ik ook) en er desondanks toch veel plezier van kunt hebben.(Zie ook de andere reacties)
    Groetjes en het allerbeste:
    Pinkie

    BeantwoordenVerwijderen