woensdag 12 december 2012

Masturbatiespel......

Onderstaande mail met bovenstaande foto's kreeg ik toegezonden door JanJaap41 een volger van mijn blog. Het leek hem geil en opwindend om eens samen met andere mannen te spelen. Die ervaring zou hij graag een keer willen opdoen, maar door voorzichtigheid is het er nog nooit van gekomen. Welke man herkent dit ook en wil dit ook wel eens ervaren. Stuur dan eens een mailtje naar mij om in contact te komen met JanJaap41. Mijn mailadres is: masto6tig@gmail.com

"Hoi Masto,
Hier een paar foto's van mij.
Het lijkt me dus heerlijk samen met andere mannen te spelen.
Helaas heb ik die ervaring nog niet en komt mede door dat ik misschien te voorzichtig ben?
Maar wie weet wat de toekomst mij gaat brengen ;-)
Groetjes, JanJaap41"

2 opmerkingen:

  1. Ik herken dit, heb soms ook die fantasie, maar ben ook voorzichtig in die zaken, je weet maar nooit wat je overkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe het in de zomer op het naaktstrand, maar ja, dat is nog even wachten.
    Arno.

    BeantwoordenVerwijderen