donderdag 6 december 2012

Masturbatiefeest met zaadlozing.......

Voor mij is het altijd weer een masturbatiefeest als ik mailtjes met actuele bijlagen krijg van mijn volgers. (Zie o.a. Beer's blog hieronder) Met name als het alweer een tijdje geleden is dat ik klaargelomen ben. Zoals nu! Mijn voorvocht begint dan rijkelijk te vloeien en het zaad te stuwen! Heb zojuist de 'plastest' (voor uitleg zie een van mijn vorige blogs) gedaan en die was positief. Dat wil zeggen dat mijn zaadblaasjes overvol zijn en smachten om geleegd te worden. Mijn geile gevoel zegt dat ook en zal er zo meteen gehoor aan geven. Als het lukt zal ik er een filmpje van maken.......Gelukt!  Zie hieronder de collage en het filmpje......

3 opmerkingen:

  1. Ziet er heerlijk uit!!
    Lijkt mij erg spannend om een keer een andere man te masturberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel JanJaap41! Het ís ook heel erg lekker om mij door middel van filmpjes en/of foto's van mijn volgers op te geilen. En uiteindelijk het opgepotte zaad in een intens orgasme te lozen!
      Het kan ook heel erg spannend en geil zijn om met een andere man te masturberen.
      Stuur mij maar eens wat geile opwindende foto's van jouw pretplek. Wie weet reageren ook nog andere liefhebbers van zelfbevrediging!
      Je mag ze sturen naar mijn mailadres: masto6tig@gmail.com

      Verwijderen