zaterdag 18 augustus 2012

Strak scrotum, wat is er aan te doen.....

Meestal als ik geil ben en het al weer een poosje geleden is dat ik een zaadlozing heb gehad, trekken mijn testikels zich terug, waardoor ik een strakke balzak krijg. Net zo als bij koud weer. Maar omdat ik het erg opwindend vind om tijdens het masturberen even mijn balzak te masseren sluit ik ze op in een harpsluiting.
Mijn lievelingssluiting want deze past exact om mijn scrotum. Laat voldoende ruimte vrij voor een goede doorbloeding, maar is wel zo nauw dat mijn testikels niet weer naar binnen schieten. Dat geeft een zeker en heerlijk gevoel. Want stel je voor als het wél zou gebeuren in bijvoorbeeld gezelschap. Leg dan maar eens uit waarom er een harpsluiting uit je broekspijp rolt......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten