dinsdag 28 augustus 2012

Nieuwe plastic-fles-test.....


 Vandaag een nieuw plastic Aquarius drinkflesje gehaald bij de supermarkt en uitgeprobeerd om eens te kijken hoe de kwaliteit en uitvoering van nu is. De vorm van dit flesje is niet rond maar al een beetje voorgevormd om makkelijker ín te knijpen. Het flesje, wat ik enkele blogs geleden gebruikte was van een dikkere kwaliteit, (meer zuigkracht) maar die worden heden te dage niet meer gemaakt. Dit flesje, van een dunnere kwaliteit, (iets minder zuigkracht) heeft een halsdoorsnede van bijna 34 mm en een hoogte van 200 mm. De 34 mm is voor mijn slappe penis net te doen maar zal voor menige penis aan de krappe kant zijn. De lengte van de fles doet er voor mij niet zoveel toe. Alleen mijn penis lijkt zo wel heel erg klein uit te vallen. Wat voor mij geen probleem is want het gaat om het op te wekken genot. En daar heb ik niets, maar dan ook helemaal niets over te klagen :-)
Heb er ook nog een klein filmpje van gemaakt zodat je kunt zien hoe het werkt. Ik had daar gemakkelijk in klaar kunnen komen maar heb dat niet gedaan. Mijn geilheid is dan verdwenen en dat wou ik nog even uitstellen. Zodat ik nog wat langer van mijn opwinding kon genieten.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten