vrijdag 29 april 2011

Enorm opgewonden.....

Heb jij dat ook wel eens? Van die momenten dat je je erg geil en opgewonden voelt? En dat je ook nog in de gelegenheid bent om er aan toe te geven? Vanmiddag had ik zo'n moment! Ik was alleen thuis en heb me een paar uur lang, spiernaakt achter de computer, gemasturbeerd tot op het randje van klaarkomen. Een onbeschrijfelijk lekker gevoel is dat. En voelde me een paar uur later nog steeds in de 7e hemel. Mijn hele lijf trilt en tintelt van geilheid. Mijn lul lekt voorvocht als nooit te voren en mijn zaad zit te stuwen om geloosd te worden. Ik kan het niet laten, om iedereen die het weten wil, dit kenbaar te maken, met woord en beeld, via mijn blog!
Wie doet er een keer mee om samen zonder woorden ons genot aan elkaar te laten zien......? Mail me dan: masto6tig@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten