vrijdag 1 april 2011

Metaal.....

Hier zie je een paar foto's van Hans waar hij onder andere een fraaie zeven mm dikke 'Prins Albert' draagt! En op de linker foto zie je nog een 2e ring van 3 mm en een derde ring in de 'PA'. Hans schreef me: "Als ik buiten flash draag ik bijna altijd een ballstretcher voor de heerlijke spanning op m'n ballen." Ikzelf draag van tijd tot tijd ook graag iets om mijn balzak maar heb nog geen ervaring met een zwaardere metalen stretcher. Het lijkt mij wel opwindend om wat spanning op mijn balzak te voelen tijdens het lopen. Ik zal Hans eens vragen hoeveel uur hij het kan volhouden met die zware strecher om.....

Heb inmiddels een reactie binnen van Hans met ook nog een paar goede tips:
"Wat die ballstretcher betreft, dit is een vrij zware uitvoering want hij is 25mm hoog en rvs met gewicht van 400 gram, dus behoorlijk zwaar, maar die kan ik inmiddels gewoon een hele dag dragen zonder pijn, mits hij vrij kan hangen, oftewel je moet dan geen onderbroek/boxershort dragen want de tegendruk zorgt voor knel en dat gaat dan wel zeer doen."

"Ik heb hem ook wel hele nachten om en je moet wel zorgen dat de huid soepel is en blijft anders krijg je striemen. Meestal smeer ik wat vaseline aan de binnenkant van de ring omdat dat spul lang blijft zitten door het vet en de huid soepel houdt. Het gewicht zorgt voor een heerlijk spanning op m'n ballen waardoor m'n geilheid enorm toeneemt."
Dank je voor jouw duidelijke uitleg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten