vrijdag 28 januari 2011

Onbeperkt genieten....

Dit zijn twee opwindende foto's voor mij waar ik heerlijk, al masturberend van kan genieten.
De tintelingen die deze vrouw voelt onder haar zonnebank of echte zon op haar huid, voel ik in mijn schaamstreek. Kan met mijn fantasie hier lekker op weg zwijmelen tijdens mijn zelfbevrediging. Kijkend naar haar licht behaarde labia majora en haar verzonken clitoris druk ik in gedachten met mijn duimen haar spleetje open en ontbloot eerst haar labia minora en dan open ik haar grotje, die toegang geeft tot haar zaadvragende baarmoedermond. Aan de bovenkant opent zich tegelijk haar plasopening en komt haar klit tot wasdom. Aan de onderkant verschijnt uiteindelijk haar toegeknepen, bruine, heerlijk bittersmakende anus......
Op de rechter foto fantaseer ik dat ze net een plas heeft gedaan achter het boompje en dat haar vagina nog heerlijk vochtig is van het zilte nat.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten